Post by idetpintoeko on Feb 9, 2022 1:05:22 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Restaurant 2021 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Restaurant 2021 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uendelig alt hack ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Restaurant 2021 2022 version ▞▞▞
et meget flot spil
ret fint og nemt spil indtil videre, men det tager lang tid at indlæse
Elsker
Det er okay, jeg kan lide det
Ikke så godt spil
Dette spil er forfærdeligt, jeg er på den asiatiske fusionsrestaurant, og når jeg trykker på juicen, fryser den
Meget godt spil, jeg er vant til hurtige tidsstyringsniveauer, føler det skærper hjernen. x
Jeg er hans kæreste, jeg elsker dette spil. Det er ikke kompliceret.. Det er spillet, jeg har ledt efter.. Jo længere du kommer ind i spillet, hvad angår niveauerne, er det ikke svært, elsker det?
လၢဝ်
Jeg kan lide spillet!
Det er cool
Ok det er rart
Jeg elsker spillet, men det har nogle fejl, det fortæller dig, at du skal betjene en vis mængde kunder som 12, så giver det dig 5 kunder og lukker, så skal jeg bruge alle mine ædelstene, og stadig ikke nok, hvis dette er rettet, ville jeg elske at geninstallere
Gennemsnit
Det har været sjovt indtil videre.
Jeg elsker det tak
Underholdende - og kører hurtigt. I modsætning til andre spil.
Opdateret spil, men næste ø er ikke åben Hvorfor???
sædvanlige prob med spil nu kunder toooo slooow ikke enuff ædelstene er få & gjort sværere med lil i spil manipulationer så trist nu flytter på
Spændende... øg dit adrenalin i niveau
Spillet er sjovt, men det tillader dig ikke at se videoerne for ekstra mønter.
Det var sjovt for mit barn at spille dette.😊😊😊
Kan lide det
Crazy Restaurant 2021 아케이드 qqn
Fdtds
Jeg er meget tilfreds med dette spil indtil videre. Jeg kan godt lide, hvordan de giver dig diamanter som din belønning og kontanter, når du ser Ch-videoer. Det synes jeg er meget fedt! Jeg håber bare ikke de ændrer det.
Crazy Restaurant 2021 Arcade hao
Godt spil til tidligere tider
Prøver at komme til at lave mere mad
Har spillet dette, de giver mig kun diamantperler, færre mønter jeg har brug for mønter for at opgradere mit udstyr Vær venlig at arbejde på det
Det er ok, men bliver sværere
Magic Rush: Heroes رول پلیئنگ zef
Dette spil er så fantastisk på alle niveauer, hvor det er rart at spille, jeg kan lide det dette spil, jeg vil have 5 stjerner for dette spil 💕
Godt, men almindeligt spil
Dipsikha bevi Majuli Kamalpur
Kunne ikke lide nok en af mine mindst favoritter
Hvorfor kan den nye scene ikke åbne, det er så irriterende, og jeg elskede spillet allerede, er der alligevel, jeg kunne låse det nye niveau op??? fortæl mig venligst, hvis der er venligst
pæn
meget sjovt spil, jeg holder meget af det som en pensioneret kok, det holder mig underholdt
Jeg elsker dette spil. Og jeg håber ikke, jeg skal tage den tilbage. Disse spil starter godt og går derefter dårligt. Men jeg kan godt lide, at du kan tjene flere diamanter end noget andet spil, jeg spillede, plus at du kan fordoble dine mønter ved det første spil. Store!!!! Håber det forbliver så godt
Fantastisk afhængighed.
godt
Jeg hader dette spil. Dette spil spilder min tid 🤬
Dejligt spil, der har det sjovt at spille Dette spil🎮🎮🎮
Crazy Restaurant 2021 ஆர்கேட் poih
ikke godt